søndag 13. mars 2011

Hei :D

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Sverige eller nærmere bestemt Hemavan :) Har vært sammen med mamma, pappa, Sondre og noen naboer :) Jeg og Sondre sto på snowboard, noe som ikke gikk helt bra for meg -.- Sondre fikk det jo til så han dro i de største bakkene, mens jeg ble i de minste :)

Brukte 2 timer ned den minste bakken i Hemavan-.- Har egentlig ikke stådd sjikkelig på brett før.. Har egentlig bare tulla i løssnø, men der vi va var det jo tråkka ;P Har noen bilder, men med Sondre sitt kamera og det har han tatt med seg hjem siden det er hans kamera :p men han har sagt at han skulle sende over bildene til meg når han får lagt de på PC'en :)

Sondre, for de som ikke vet det, er kjæresten min :) Kommer vell kanskje til og nevne han i noen av innleggene mine, men ikke hele tiden.. Er vell meg, stort sett, det handler om.. :p Me, Myself and I :D:D (tulla!)

Men for og være litt snill kan jeg vell legge et bilde av oss sammen :)

                                           Tatt av: Aurora Nordheim:) Redigert av: Meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar