torsdag 10. mars 2011

Chris Medina-What are words

Kommer med en liten tanke som jeg har tenkt på lenge .. Folk sier de er feit, stygg og at de må fikse seg "her" og fikse seg "der".. De tenker bare på seg selv og kommenterer andre hvis noe er galt me dem.. Hva med og godta hvem du er og være glad for den du er? Noen har det faktisk ikke like lett til å bestemme hvordan de skal være..

Jeg har også vært i den "fasen" der jeg sa jeg var feit og ville slanke meg, men etter denne videoen har jeg sjerpet meg.. Nå skal jeg begynne og godta meg for den jeg er og være glad for den jeg er..

>Her har kanskje noen noe å tenke på?


Noen har det faktisk ikke så lett å velge hvem de vil være.. Synes denne videoen er helt nydelig og håper den gir en vekker til folk!

EDI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar