mandag 7. mars 2011

Blogg, blogg og blogg :D

Ja, da har jeg fått ny blogg, eller det er samme blogg bare at den er nå på blogspot.com :) Håper kanskje at flere vil lese bloggen nå som den ligger her :)
Har også vurdert og blogge mere :) kanskje litt mer om styling og slik :) Ellers så skal jeg skrive om et innlegg om meg selv, selv om det er noen som kjenner meg fra før ^^
                                               Bilde redigert av Line Iversen :D
Er ganske så ny her, men jeg kommer til å undersøke mer og mer etterhvert ;) skal først få meg design slik at bloggen ikke ser så kjedelig ut..
Snakkes ;)
EDI

1 kommentar:

  1. Bi bra d her ska du sjå :D

    Lag deg ei blogglista så du legg inn alle bloggadressan tell vennan dine i, så ser du når di har oppdatert sine blogga :D
    Den finn du under UTFORMIND og velg legg til GADGET ;) der finn du masse rart :D
    Og et anna tips, legg igjen spor hos andre, så får du meir besøk :D

    SvarSlett